نایت روید

وابسته به سایت حباب یخی

نایت روید

وابسته به سایت حباب یخی

نایت روید

نایت روید در تاریخ 3 بهمن ماه 92 افتتاح شد این سایت در نظر دارد تمام برنامه های اندروید را برای شما گرد اورده و به ارمغان بیاورد.همچنین با تمیم های گرفته شده این سایت به حباب یخی فروخته می شود

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

دانلود نسخه pro و فول نرم افزار آموزشی بستن کروات

چهارشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۲، ۰۶:۰۲ ب.ظ

خاطره تلخ آخرین بازی که برای مهمانی دعوت شده بودید اما در بستن کروات خود مشکل داشتید و خیلی اذیت شدید برایتان تازه شد . اما دیگر نگران نباشید چرا توسط نرم افزار بسیار جالبی که در این پست قصد معرفی آن را داریم یکی از بهترین آموزش های تصویری بستن کروات با حالت ها و سبک های مختلف کروات در جلوی دستان و چشمان شماست .

 

How to Tie a Tie Pro 2.5 (3)

همچنین در نرم افزار سبک های مختلقی از بستن کروات همچون گره های پاپیونی وجود دارد که می تواند شما را خاص و متفاوت نشان دهد و حتی شاید کسانی باشند که از شما روش بستن کرواتتان را بخواهند که آن موقع هست که می توانید ارزش این نرم افزار آندرویدی را بدانید . آخرین نسخه pro و فول از این نرم افزار از ادامه مطلب همین پست با لینک مستقیم قابل دانلود است . خاطره تلخ آخرین بازی که برای مهمانی دعوت شده بودید اما در بستن کروات خود مشکل داشتید و خیلی اذیت شدید برایتان تازه شد . اما دیگر نگران نباشید چرا توسط نرم افزار بسیار جالبی که در این پست قصد معرفی آن را داریم یکی از بهترین آموزش های تصویری بستن کروات با حالت ها و سبک های مختلف کروات در جلوی دستان و چشمان شماست .

 

How to Tie a Tie Pro 2.5 (3)

همچنین در نرم افزار سبک های مختلقی از بستن کروات همچون گره های پاپیونی وجود دارد که می تواند شما را خاص و متفاوت نشان دهد و حتی شاید کسانی باشند که از شما روش بستن کرواتتان را بخواهند که آن موقع هست که می توانید ارزش این نرم افزار آندرویدی را بدانید . آخرین نسخه pro و فول از این نرم افزار از ادامه مطلب همین پست با لینک مستقیم قابل دانلود است . 

  • مهدی ادبی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی