نایت روید

وابسته به سایت حباب یخی

نایت روید

وابسته به سایت حباب یخی

نایت روید

نایت روید در تاریخ 3 بهمن ماه 92 افتتاح شد این سایت در نظر دارد تمام برنامه های اندروید را برای شما گرد اورده و به ارمغان بیاورد.همچنین با تمیم های گرفته شده این سایت به حباب یخی فروخته می شود

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

سیستم عامل آندروید گوگل ، به نوعی طراحی و برنامه نویسی شده است که برنامه هایی که شما خودتان بر روی گوشی نصب می کنید و روزانه از آن ها استفاده می کنید پس از هر خروج به طور کامل بسته نمی شوند و به صورت نیمه باز و در پس زمینه باز خواهند ماند . این قابلیت برای این است که شما در استفاده های بعدی از نرم افزار مورد علاقه تان زمان کمتری را جهت باز شدن کامل آن منتظر بمانید .

اما این قابلیت در ظاهر خوب ، وقتی شما حجم بالایی از نرم افزارها و بازی های مختلف را بر روی گوشی آندرویدی خود نصب می کنید تبدیل به یک مشکل بزرگ می شود و آن هم اینکه وقتی تعداد نرم افزارهایی که باز می کنید و می بندید زیاد می شود و این نرم افزارها در پس زمینه به صورت نیمه باز قرار می گیرند مقدای زیادی از Cpu و Ram گوشی آندرویدی شما دائما پر و اشغال شده است که این مشکل باعث بالا رفتن شدید مصرف باطری و پایین آمدن سرعت گوشی شما می شود . اگر شما هم می خواهید نرم افزارهایتان به صورت کامل بسته شود و مصرف باطری گوشی شما ، در حد نرمال باقی بماند ما به شما نرم افزار Easy Task Killer Pro را پیشنهاد می کنیم که انصافا در بین نرم افزارهای تسک منیجر یکی از بهترین هاست !سیستم عامل آندروید گوگل ، به نوعی طراحی و برنامه نویسی شده است که برنامه هایی که شما خودتان بر روی گوشی نصب می کنید و روزانه از آن ها استفاده می کنید پس از هر خروج به طور کامل بسته نمی شوند و به صورت نیمه باز و در پس زمینه باز خواهند ماند . این قابلیت برای این است که شما در استفاده های بعدی از نرم افزار مورد علاقه تان زمان کمتری را جهت باز شدن کامل آن منتظر بمانید .

اما این قابلیت در ظاهر خوب ، وقتی شما حجم بالایی از نرم افزارها و بازی های مختلف را بر روی گوشی آندرویدی خود نصب می کنید تبدیل به یک مشکل بزرگ می شود و آن هم اینکه وقتی تعداد نرم افزارهایی که باز می کنید و می بندید زیاد می شود و این نرم افزارها در پس زمینه به صورت نیمه باز قرار می گیرند مقدای زیادی از Cpu و Ram گوشی آندرویدی شما دائما پر و اشغال شده است که این مشکل باعث بالا رفتن شدید مصرف باطری و پایین آمدن سرعت گوشی شما می شود . اگر شما هم می خواهید نرم افزارهایتان به صورت کامل بسته شود و مصرف باطری گوشی شما ، در حد نرمال باقی بماند ما به شما نرم افزار Easy Task Killer Pro را پیشنهاد می کنیم که انصافا در بین نرم افزارهای تسک منیجر یکی از بهترین هاست !

  • مهدی ادبی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی